اسم های زیادی روی این گونه نمک دانه بندی گذاشته اند که متاسفانه بعضا نه تنها شباهتی به این سایز ندارند بلکه کلا متفاوت و معکوس هستند مثلا مش ۱۳۰ یا ۱۲۰ که اکثرا به این نام شناخته میشوند  در علم دانه بندی مش ۱۲۰یا ۱۳۰بسیار بسیار نرم و درحد نزدیک به میکرونایزه میبشاد یا حتی شبیه آرد میباشند درحالی که این نوع سایز در ریزترین اندازه  برابر ۴۰مش بوده است و حال چه شباهتی با ۱۲۰مش یا۱۳۰مش دارند معلوم نیست.

مشخصات :

نمک ریز تمام اتوماتیک ساخته شده از استیل ۳۰۴ بصورت تمام اتوماتیک با قابلیت ریختن نمک در حال حرکت .

 

این دستگاه بصورت پنوماتیکی طراجی و ساخته شده که به علت وارد کردن ضربه در صورتی که نمک نم دار هم باشد نمک داخل ظرف ریخته می شود .

 

در ساخت این دستگاه از با کیفیت ترین قطعات پنوماتیکی استفاده شده است ، که تضمین کننده کارکرد دستگاه در مناطق گرم و مرطوب است .

 

دستگاه مجهز به تابلو برق تمام استیل با سیستم کنترلی plc می باشد که از بروز کوچکترین خطا در ریختن نمک جلوگیری می کند .

 

در این ماشین از همزن تمام استیل استفاده شده که از سفت شدن نمک جلوگیری کرده و با تسهیل در امر نمک ریزی شده و تلرانس وزن نمک را به حداقل می رساند .

 

تنظیم وزن نمک در این دستگاه به آسانی امکان پذیر بوده و با تعویض یک قطعه کوچک در حداقل زمان این امر محقق می شود و همچنین می توان از این دستگاه جهت اضافه کردن سبزی خشک به انواع کنسرو استفاده کرد .

 

ضمنا دستگاه به همراه یک نوار نقاله ۱/۵ متری عرضه می شود که تماما از ورق استیل ۳۰۴ ساخته شده و در آن از زنجیر استیا اروپائی استفاده می شود .

در این نوار از موتور گیربگس وارداتی شفت مستقیم استفاده شده که دارای قدرت و دوام بیشتری نسبت به گیربگس های حلزونی می باشد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *