آباژور سنگ نمک

آباژور سنگ نمک


آباژور سنگ نمک هیمالیا چیست؟

آباژور سنگ نمک هیمالیا یک قطعه اسرارآمیز و در عین حال متمایز از دکوراسیون خانه است. اعتقاد بر این است که  سنگ نمک هیمالیا که از نمک صورتی غنی از مواد معدنی برداشت شده از معدن یونهای منفی تولید می کنند-اتم های اکسیژن با الکترونهای دارای بار منفی. برخی مزایای بالقوه سلامتی (به عنوان مثال ، بهبود خلق و خو ، خواب و کیفیت هوا) را جذاب می دانند ، در حالی که برخی دیگر از این نوع درخشش ملایم ، دلپذیر و گلگون جذب می شوند.

آباژور سنگ نمک

آباژور سنگ نمک هیمالیا چگونه کار می کند؟

گفته می شود لامپ های نمکی مزایای سلامتی را ارائه می دهند زیرا “یونیزه کننده طبیعی” هستند ، به این معنی که بار الکتریکی هوای در گردش را تغییر می دهند.

یونها ترکیباتی هستند که بار را حمل می کنند زیرا تعداد پروتون یا الکترون نامتعادل دارند.

هنگامی که تغییراتی در جو ایجاد می شود ، آنها به طور طبیعی در هوا تولید می شوند. به عنوان مثال ، آبشارها ، امواج ، طوفانها ، رادیواکتیویته طبیعی و حرارت همه یونهای هوا را تولید می کنند

آنها همچنین می توانند به طور مصنوعی توسط یونیزه کننده های هوای تولید شده تجاری ایجاد شوند.

پیشنهاد شده است که آباژور سنگ نمک هیمالیا با جذب ذرات آب که در صورت گرم شدن توسط لامپ تبخیر می شوند ، یون ایجاد می کنند و بیشتر یون های منفی را تشکیل می دهند.

آباژور سنگ نمک در کجا قرار دهیم؟

آباژور سنگ نمک شما باید در جایی قرار بگیرد که بیشتر وقت خود را صرف آن می کنید. تا بتوانید از اثرات آرامش بخش و جوان کننده آن بهره مند شوید. آباژور سنگ نمک  در مناطقی که محصولات الکترونیکی زیادی دارند نیز عالی هستند ، اما آنها را دور از دسترس حیوانات خانگی نگه دارید.

فواید  استفاده از آباژور سنگ نمک

  •  خاصیت یونیزاسیون و تصفیه محیط پیرامون

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده بیش از پیش  از وسایل تکنولوژی افراد در معرض امواج الکترومغناطیسی از وسایل الکتریکی مثل موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، تلویزیون و… قرار دارند. تحقیقات نشان می دهد یونهای مثبت فرستاده شده از تجهیزات الکتریکی دلیل بسیاری از بیماری ها است. عواملی مانند خستگی  ،افزایش استرس ، کاهش ایمنی بدن کاهش تمرکز را برای افراد به ارمغان می‌آورد.

تنها راه حل خنثی کردن  این یون های مثبت است. طبیعتاً باید توسط یونهای منفی صورت گیرد. استفاده از آباژورهای سنگ نمک می‌تواند در این زمینه کمک شایانی به عمل بیاورد. بلور های درخشان مهر که یون های باردار تولید می کنند. بگونه ای اثرات سوء امواج که توسط یون های مثبت  است را از طریق یونیزاسیون که تولید یون منفی است از بین ببرد. و از قابلیت های منحصر به فرد آباژور نمکی محسوب می شود.

  • امواج الکترومغناطیسی را متعادل می کند

آباژور سنگ نمک

وسیله های دارای امواج الکترومغانطیسی مانند رادیو، موبایل، تلویزیون و غیره، یون های مثبت زیادی از خود تولید می کنند.

این وسیله های ارتباطی و دیگر اشیاء الکتریکی می توانند سبب تشدید تراکم یون های مثبت شوند.

اگرچه این امواج و یون ها قابل مشاهده نیستند اما اثرات جانبی خود را در طولانی مدت به جای می گذارند.

قرار گرفتن در معرض امواج EM سبب خستگی، تضعیف سیستم ایمنی بدنی و افزایش استرس می شود.

  • سیستم تنفسی را تقویت می کند

CILIA موهای باریک و ریزی هستند که در نای می روند.

این موهای ریز مانند فیلترهای تنفسی میکروسکوپی عمل می کنند.

بنا بر تحقیقات، یون های مثبت این موهای ریز را از بین برده و یون های منفی سبب افزایش این فیلترها می شود.

کسانی که از آباژور های سنگ نمک استفاده می کنند بر این باورند که به تنفس بهتر کمک می کند.

این بهبود در سیستم تنفسی، با آزادسازی یون های منفی صورت می گیرد. که اشیاء خارجی را فیلتر کرده و ریه ها (شش ها) را به طور کلی تمیز می کند.

آباژور سنگ نمک

  • کمک به بهبود تمرکز و عملکرد

قرار گرفتن در معرض یون های منفی هوا استرس را کاهش می دهد و در کل موجب تسهیل عملکرد میشوند . یونهای منفی باعث افزایش میزان خون و اکسیژن برای مغز میشوند و آباژور سنگ نمک هیمالیا باعث بهبود تمرکز خواهد شد. آنها همچنین تقویت کننده سروتونین انتقال دهنده عصبی هستند که به معنای واقعی کلمه احساس شادی را ایجاد می کند.

  •  کیفیت و آرامش خواب شبانه

اکثر افراد به دلیل قرار گرفتن در معرض یونهای مثبت و اثرات منفی آن دچار مشکلاتی از قبیل خواب نامنظم و بی خوابی های شبانه می شوند. چرا که یون های مثبت باعث کاهش سطح اکسیژن مغز می‌شود.

آباژور سنگ نمک در فضای اتاق خواب می تواند کمک شایانی در رفع بی خوابی و تنظیم الگوی خواب افراد بکند  و با خنثی کردن یون های مثبت و هرگونه یون مزاحم کیفیت خواب شما را بهبود ببخشد.

  • افزایش سطح انرژی

یون های مثبت انرژی بدن را از بین می برند و اعتقاد بر این است که آباژور سنگ نمک هیمالیا واقعا می توانند مخالف آنرا انجام دهند. یونهای منفی سطح انرژی را افزایش می دهند که یک اثر طراوت و شادابی شبیه به احساس جوانه زنی حاصل از گذراندن زمان در طبیعت را به ارمغان می آورد.

 

خرید اینترنتی

برای خرید آباژور سنگ نمک هیمالیا به صورت اینترنتی و اطلاع از قیمت ها و دریافت مشاوره با راه های ارتباطی که در انتهای مطلب گفته شده است تماس بگیرید. و آباژور سنگ نمک دلخواه خود را در طرح های متنوع ببینید و سفارش دهید.

 

همچنین شما میتوانید برای اطلاع از دیگر محصولات ارگانیک مانند گوی سنگ نمک ماساژ میتوانید به مطلب خرید گوی سنگ نمک ماشاژ شگفت انگیز در این سایت مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *